טיפים למועמדים
חשוב לנו לסייע לכם להתנהל באופן אפקטיבי ומושכל בעולם העבודה של ימינו – כתיבה נכונה של קורות חיים, ראיונות עבודה, משא ומתן לגבי שכר – כל אלו מהווים אתגר. ליקטנו עבורכם תכנים שעשויים לסייע לכם בכך. קריאה מהנה ומועילה!
התנהלות מול מנהל הארגון
כניסה למקום עבודה חדש והתנהלות נכונה בתוכו אינה עניין פשוט. התנהלות נכונה מול מנהל הארגון היינה קריטית לעובדי הארגון ובפרט לחדשים שבניהם, כאשר תוצאות של התנהלות
מיתוג עצמי
המונח "מיתוג עצמי" או "מיתוג אישי" מוכר בשפה המקצועית של עולם השיווק ושגור בשפתנו היומיומית. את המונח עצמו טבע בעולמנו לראשונה איש השיווק טום פיטרס במאמר שכתב
איך לנהל משא ומתן על שכר
משא ומתן הוא דבר המתרחש למעשה בכל מערכת יחסים. זהו דבר השגור בחיי היום יום שלנו, הנעשה לעיתים תכופות ללא מודעות ותשומת לב, אשר נלמד היום כאומנות
איך להתנהג בראיון עבודה?
מחפש עבודה, עובר מספר שלבים תוך מציאת עבודה חדשה. תחילה הוא כותב קורות חיים, ושולח לשלל הצעות עבודה שהוא מוצא בדרושים. בשלב השני, נוצר עמו קשר טלפוני