עבודה עם רכב צמוד ללא ניסיון

מתחשק לכם רכב מהעבודה? זהו סמל סטטוס ראשון במעלה. למרות שיוקרתו התעמעמה במקצת עם השנים, עדיין, מדובר על הטבה משמעותית שלא כולם זוכים לקבל.


פחות או יותר, אחד מכל עשרה שכירים זוכה לקבל רכב צמוד. ככל שעולים במדרג וככל שצוברים וותק, הסיכוי ליהנות מההטבה הזאת עולה. ובכל זאת, מסתבר שאפשר עדיין למצוא משרות שמציעות בדיוק את זה, אפילו לעובדים ללא ניסיון. ואגב, גם למקום המגורים ישנה השפעה. עובדים מהמרכז הינם בעלי סיכוי כפול ואף משולש ליהנות מהרכב הצמוד. כן, זוהי המציאות.

 

בהייטק, הסיכויים גבוהים יותר

 

אם אתם שוקלים בשלב זה איזה תואר כדאי ללמוד או איזו הכשרה תאפשר לכם למצוא קריירה מוצלחת, הייטק עדיין נמצא גבוה בראש הרשימה. בתפקידים מסוימים, כדוגמת הנדסת מחשבים, סייבר או פיתוח אפליקציות, בהחלט מקובל להעניק את הרכב המיוחל גם למתחילים, מחוסרי הניסיון. אמנם המזדה, הטויוטה או הסקודה לא יקבעו בשבילכם מהו התפקיד שיאתגר ויעניין אתכם, אולם העובדות פשוטות. הסיכוי לקבל עבודה עם רכב צמוד בקרב עובדי הייטק גדול פי כמה ביחס לכל תחום אחר.


רכב צמוד מגיע לעובדים מפולפלים

 

אך לא רק מהנדס מחשבים, איש סייבר או מנהלת רשתות מתחילים יכולים לצפות ולקוות (או לדרוש) רכב מהעבודה. אפשר למצוא לא מעט תפקידים אחרים, חלקם אפילו ללא אקדמאים, שמציעים הטבות מפנקות.


אם אתם מחשיבים את עצמכם כאנשים מפולפלים, אם יש לכם אנרגיות בלתי נדלות ואתם יודעים ליצור אמון בין רגע, יש לכם את זה. בעבודה ללא ניסיון בתחום המכירות, רכב צמוד זה כמעט מאסט. בתחום זה, ניתן למצוא אין ספור נישות שבהן ניתן להשתלב. החל ממכירות של מכשור למפעלים, דרך שיווק ביטוחים או מוצרים פיננסיים לבעלי ידע או בעלי רישיון לשיווק פנסיוני, וכלה במכירות של פתרונות טכנולוגיים למגזר המוסדי.

 

למתלבטים, שימו לב – זהו אחד התפקידים הנדרשים ביותר וזה בהחלט לא עניין פשוט.


לצד משכורות מפנקות ותנאים, נדרשת השקעה, מחויבות, יכולת ניהול משא ומתן וגם עור עבה במיוחד. מי שבנוי לתפקיד מכירות, מי שלא מפחד לקבל "לא" כתשובה ומי שרואה בזה אתגר, יוכל ליהנות מרכב + בונוסים + הטבות נוספות.

 

רכב צמוד לבעלי יכולת טכנית

 

אם מדעי המחשב רחוקים מכם כמרחק מזרח ממערב ואם גם מכירות זה לא התחום שלכם, אל תנופפו עדיין לשלום לתקווה לקבל רכב צמוד.


האם יש לכם יכולות טכניות גבוהות? האם אתם אוהבים ומסוגלים לתקן כל מיני מכשירים ותמיד אהבתם לפרק ולהרכיב כל מיני דברים? שלל תפקידים שמצריכים ידי זהב והבנה טכנית מגיעים עם רכב. במיוחד כאשר העובד נדרש להגיע ללקוחות על מנת לתת שירות כזה או אחר.


גם צעירים אחרי צבא יכולים להשתלב, למשל בתפקידים כגון התקנות של ציוד תקשורת, הרכבת רהיטים שהוזמנו, בוגרי הכשרות בהנדסאות או טכנאים מבוקשים למגוון תפקידים טכניים, שבהם נדרש רכב מהמעסיק, לצרכי העבודה השוטפים.

 

חברות השליחויות מחפשות אתכם

 

אם חשבתם ששליחים משתמשים אך ורק ברכב דו גלגלי, הרשו לנו לתקן את הטעות. לצד השליחים הנמרצים שאף פקק לא מפחיד אותם, יש גם כאלה המצוידים ברכבים בעלי נפח גדול הרבה יותר.

שליחים שנדרשים להעביר חבילות בכמויות גדולות או שצריכים להעמיס פריטים רבים לצורך העברה ללקוחות פרטיים, מוסדיים או עסקיים. חלק מהמעסיקים מתירים לשליחים להשאיר את הרכב (לרוב, דו שימושי) ברשותם גם לאחר שעות העבודה.

 

המעסיק מרוויח עובד מרוצה. העובד לא צריך להשקיע בהחזקת רכב. מספיק שיש רישיון ונכונות לעבוד לפעמים בשעות לא שגרתיות. לא חובה ניסיון.

 

נהג היסעים והסעות VIP

 

תחום נוסף שיכול לסדר רכב צמוד מבלי שיש ניסיון קודם – ענף התחבורה וההיסעים.
נהגי מוניות שכירים אין הרבה, אבל כשכירים אפשר להשתלב בחברות ההיסעים.
חברות מסוג זה מציעות לעיתים רכב צמוד. הנהג עשוי להסיע אח"מים, קבוצות שצריכות להגיע לשדה התעופה או לאתרים שונים, זוג צעיר שרוצה להגיע לחתונה בסטייל.

 

משרות נהגות »

ועוד דבר, מצוקת עובדים נרשמה לאחרונה בחברות המפעילות קווי אוטובוסים או הסעות לטיולים ותיירות. אז נכון, באוטובוס אמנם אי אפשר לבצע נסיעות פרטיות, ובכל זאת, אם אתם שייכים לקבוצת חובבי הנהיגה וחולי ההגה ודרושה לכם עבודה נוספת או משרה מלאה, תוכלו למצוא מעסיקים שאפילו מממנים הוצאת רישיון לאוטובוס.

 

חסר לכם ניסיון אבל רוצים להתחיל לעבוד? לין ביכלר – משרות גם לחסרי ניסיון. תנאים טובים למתאימים, מוזמנים להתחיל לשלוח קורות חיים אפילו אונליין.

עוד טיפים בנושא

רעיונות לשינוי קריירה

תקופות מסויימות בחיים גורמות לנו לחשב מסלול מחדש בענייני קריירה. השחיקה גוררת עמה רצון לשינוי, אך לא תמיד, לפעמים מדובר בחוסר מימוש עצמי, שיעמום או

קראו עוד »

חיפוש עבודה שניה

השינויים בשוק העבודה ניכרים בצורה שבה כולנו מחפשים עבודה. הם ניכרים אפילו באופי מודעות הדרושים, בכך שיש מקצועות שנעלמים ואחרים שצצים. אבל המגמה שאותה נתאר

קראו עוד »

חיפוש עבודה אנונימי

לכאורה, קצת מוזר לדבר על אנונימיות, בשעה שגוגל או פייסבוק מגלות לכל העולם המון דברים, על כל אחד כמעט. אבל אולי דווקא בגלל מגוון הרשתות

קראו עוד »

40+? כך תמצאו עבודה מתאימה

אם חציתם את גיל ה-40, סביר להניח שהחששות מתרבים. הצעירים בימינו רגילים להחליף מקומות עבודה כמו גרביים. עבור הוותיקים יותר, התהליך כשלעצמו הרבה פחות טבעי.

קראו עוד »