איך מוצאים עבודה מהבית ללא מכירות

מחפשים עבודה? מי שחיפש לאחרונה עבודה חדשה בוודאי הבחין שהרבה מעסיקים מחפשים עובדים במודל העסקה של עבודה מהבית.

חלק גדול מהמשרות המוצעות כוללות תפקידי מכירה שונים: מכירה של מוצרים, מכירה של שירות ללקוחות עסקיים, טלמרקטינג של מוצר פיננסי או טלמיטינג, אך תפקידי מכירה לא מתאימים לכל אחד.

אם אתם מבינים את היתרונות והנוחות של עבודה מהבית ומכירות זה לא בשבילכם, נפרט על מגוון תפקידים ללא שום מוצר למכור.

 

מקלידים מהר? אפשר לעשות מזה כסף

בבתי המשפט ניתן לראות לצד השופטים ועורכי הדין גם קלדניות חרוצות. אבל לא רק שם עובדים בעלי כושר הקלדה מהיר במיוחד. אם גם אתם יודעים הקלדה עיוורת ויכולים להקליד מהר וללא שגיאות, תוכלו לעשות מזה כסף. עבודה מהבית קלדנות לא מחייבת שום כישורי מכירה מכל סוג שהוא.

 

טובים בשפות? הטובים והטובות לתרגום

יודעים להקליד לא רע אבל התשוקה שלכם היא לשפות? אתם ואתן יכולים למצוא משרות עבודה מהבית של תרגום בשלל נושאים. לצד תרגומים נוטריונים או תרגום של ספרים, מחזות או סרטים, אפשר למצוא עבודה מהבית תרגום מאמרים. אלה יכולים להיות מאמרים מקצועיים או תכנים המיועדים לסטודנטים לתואר ראשון או תארים מתקדמים.

 

הזנת נתונים מהבית

הנתון הזה שווה לכם כסף!

אם עבודה במכירות איננה בשבילכם אבל גם קלדנות או תרגום מסמכים אינם מסוג העבודות המתאים, יש לנו נתון חשוב בשבילכם. מספיק שיש לכם מחשב בבית ואתם יודעים לסרוק מהר נתונים מספריים או סטטיסטיים או נתונים מסוגים אחרים, ואתם יכולים למצוא עבודה בהזנת נתונים. למי שעובד זריז ובדייקנות, התמורה בהחלט הוגנת.

 

תמלול מהבית

מקשיבים ומקלידים מהבית!

 גורמים שונים אוספים מידע כחוק, בהקלטות. כך למשל מקליטים דיונים בבתי המשפט או שיחות בין גורמים עסקיים ללקוחות. מוקדי ביטוח או חברות לכתיבת קורות חיים מקליטים מדי יום אנשים רבים. את החומר שנאסף בקלטות או בקבצי קול ממוחשבים מעבירים לתמלילנים. אם דרושה לכם עבודה, עבודה בתמלול מהבית יכולה להתאים לכם אפילו כבר מעכשיו. 

 

נציגי שירות מהבית

זו זכות לתת שירות, גם מהבית! 

משרת שירות לקוחות נדרשת כמעט לכל חברה גדולה במשק. כל עסק גדול ואפילו בינוני כבר מכיר בחשיבות השירות. לקוחות שמתקשרים עשויים לבצע פעולות בטלפון, לשאול שאלות, לקבוע פגישות. עבודתו של נציג שירות או עבודתה של נציגת שירות התבצעו עד לא מזמן רק דרך משרדים שוקקים או במוקדי שירות ותמיכה. אבל לא עוד. עבודה מהבית כנציג שירות הפכה לנפוצה ומקובלת מאוד. וזה המקום לשבור את הסטיגמה – שירות לא בהכרח חייב ללכת עם מכירות. בחלק מהתפקידים נדרשים נציגי שירות גם למכור פה ושם, אולם יש מעסיקים שמפרידים בין הדברים. כלומר, אפשר למצוא עבודה מהבית בשירות לקוחות ללא שום אלמנט מכירתי. ואם הלקוח מעוניין לבצע רכישה, הוא עצמו יוזם זאת ואז פשוט מעדכנים את ההזמנה במחשב או מעבירים אותו לאיש מכירות זמין, בשלוחה הרצויה.

 

חפשו עוד ותופתעו ממה שתגלו

כל סוגי המשרות שבהן עסקנו עד כה לא בוצעו בעבר מהבית. אבל בעולם משתנה, אנו צופים כי עוד הרבה סוגים של משרות יהפכו למשרות בית. תקופות של שינויים כפי שראינו בימי הקורונה רק מזרזות את מה שכבר החל. מדי פעם, חפשו אפשרויות ותיווכחו שגם תפקידים נוספים הופכים לניתנים לביצוע מהבית. אפילו מה שנחשב לכאורה לבלתי אפשרי, כמו עבודות באריזה, כבר מתקיים בפועל. נסו ותוכלו למצוא עבודה מהבית באריזות ועוד סוגים של משרות, מלאות או חלקיות.

עוד טיפים בנושא

רעיונות לשינוי קריירה

תקופות מסויימות בחיים גורמות לנו לחשב מסלול מחדש בענייני קריירה. השחיקה גוררת עמה רצון לשינוי, אך לא תמיד, לפעמים מדובר בחוסר מימוש עצמי, שיעמום או

קראו עוד »

חיפוש עבודה שניה

השינויים בשוק העבודה ניכרים בצורה שבה כולנו מחפשים עבודה. הם ניכרים אפילו באופי מודעות הדרושים, בכך שיש מקצועות שנעלמים ואחרים שצצים. אבל המגמה שאותה נתאר

קראו עוד »

חיפוש עבודה אנונימי

לכאורה, קצת מוזר לדבר על אנונימיות, בשעה שגוגל או פייסבוק מגלות לכל העולם המון דברים, על כל אחד כמעט. אבל אולי דווקא בגלל מגוון הרשתות

קראו עוד »

40+? כך תמצאו עבודה מתאימה

אם חציתם את גיל ה-40, סביר להניח שהחששות מתרבים. הצעירים בימינו רגילים להחליף מקומות עבודה כמו גרביים. עבור הוותיקים יותר, התהליך כשלעצמו הרבה פחות טבעי.

קראו עוד »