מדריך להכנת קורות חיים אונליין

אם אתם מחפשים עבודה, הגעתם למקום הנכון. כחלק מהגשת מועמדות לעבודה הבאה שלכם, אתם צריכים להצטייד בקורות חיים מוצלחים. לא משנה אם זו הפעם הראשונה שאתם מכינים קורות חיים או שפשוט עבר זמן מאז הפעם האחרונה שחיפשתם עבודה, כדאי לכם לדעת הכל על הכנת קורות חיים אונליין. קל, פשוט ונוח, אפילו אם אף פעם לא ראיתם קורות חיים וגם אם אין לכם שום מושג איך מתחילים עם כתיבת קורות חיים. בואו נצא לדרך, ואגב, לאחר שתכינו את קורות החיים בשיטה המהירה והקלה, תוכלו גם לשלוח אותם אונליין.

* מטעמי נוחות הדברים מנוסחים בלשון זכר. הפניה לגברים ונשים כאחד.

הכנת קורות חיים אונליין, בלי לפספס

באתר האינטרנט של חברת לין ביכלר משאבי אנוש, מחברות כח האדם הוותיקות בישראל, מחכה לכם כלי עזר יעיל מאין כמוהו. הכלי הזה מאפשר לכם להכין את קורות החיים בלי שצריך אפילו מדפסת. כלומר, לצורך הכנת קורות חיים אתם בסך הכל צריכים חיבור לאינטרנט, לא דף, לא עיפרון, לא עט, בלי טיוטות ובלי עיכובים.

במחולל קורות החיים נפרסים בפניכם באופן מדויק פרטי המידע שהמעסיקים מצפים לראות בקורות החיים שלכם. כלומר, גם אם השתחררתם זה עתה מהצבא ואין לכם מושג איך להכין קורות חיים, אתם פשוט מתקדמים צעד צעד, פשוט וקל. אם עברו עשרים שנה מאז שהחלפתם עבודה וכעת אתם מחפשים עבודה, גם לכם, הכלי הזה מהווה קיצור דרך של ממש. אפילו עכשיו, אתם יכולים לעבור לשם, ולראות בעצמכם. רוצים עוד כמה טיפים? פשוט המשיכו וקראו.

פרטי חובה ופרטי רשות

כשאתם יושבים להכין קורות חיים אונליין, יש פרטים מסוימים שמהווים פרטי חובה ויש פרטים שמהווים פרטי רשות. כלומר, תוכלו לשים לב שלא את כל הפרטים שהטופס המקוון מכיל אתם חייבים למלא. יש פרטים שיעזרו למעסיק לבין יותר טוב מי אתם ומה אתם ויש פרטים שאפשר לדלג עליהם ולעדכן רק בהמשך, מול המעסיק, אם תתקבלו לעבודה.

למשל, אתם לא חייבים לציין מהו מוסד הלימודים שבו למדתם לתואר ראשון, אך זה בהחלט מומלץ. ולגבי סוג התעודה המקצועית או האקדמית שיש ברשותכם, את זה בהחלט כדאי לציין (אם זה רלוונטי למשרה). אם עבדתם די קשה ועברתם כברת דרך עד שקיבלתם תעודת הנדסאי או עד שקיבלתם תואר בכלכלה או משפטים, ציינו זאת בקורות החיים. כדי שהכנת קורות החיים אונליין תהיה עוד יותר מהירה, תוכלו למצוא רשימות עזר, למשל בעניין סוגי תעודות מקצועיות בסעיף "תעודה" תחת השכלה רלוונטית.

יודעים שפות? אל תשכחו לציין

בקורות החיים שאתם מכינים אונליין, אתם יכולים לעדכן כל מיני יכולות וכישורים. לא תמיד היכולות הללו נראות רלוונטיות למשרה, אבל יש דברים שחשוב לציין תמיד. למשל, ידע בשפות. אפילו אם נדמה לכם שלאף מעסיק לא אכפת שאתם דוברי ספרדית, זהו פרט שחשוב לציין. אתם שולטים מעולה באנגלית ומרגישים חופשי להתבטא, לשוחח ולכתוב? ציינו זאת. בעולם גלובלי, אתם אף פעם לא יודעים מתי יש בכך תועלת, גם בעבודה וכל יתרון שיש לכם על פני מועמדים אחרים משחק לטובתכם. זכרו, על כל משרה יש הרבה מאוד פניות. ערך מוסף חשוב בשביל המעסיק ומושך את העין של מי שממיין את קורות החיים שמגיעים.

עיצוב וגופן מן המוכן

קורות חיים לא צריכים לכלול שימוש בצבע או בגופנים מקושקשים. זהו לא מסמך פרסומי ורצוי להקל על הקורא ולמנוע הסחת דעת. ובכל זאת, חשוב שהגופן שבו כותבים את קורות החיים יהיה ברור לעין ונאה. חשוב שגודל הכתב יהיה מתאים. וזהו יתרון מאוד חשוב שמחכה לכם כשאתם מכינים קורות חיים אונליין. כתיבת קורות חיים בעזרת הכלי השימושי של לין ביכלר משאבי אנוש, חוסך מכם את הצורך בהתלבטות. כבר בחרו עבורכם עיצוב ראוי וגופן מתאים. השדות הרלוונטיים יסומנו באופן אוטומטי, באופן בולט או בעזרת קו תחתון. העיצוב, הנראות, חלוקת הפסקאות על הדף, כל מה שבדרך כלל לוקח זמן כדי לעצב, הכל מבוצע בשבילכם בקלות.

הכנת קורות חיים מאפס, הכי מהר שיש

בעזרת הכלי החכם להכנת קורות חיים אתם יכולים לשפר קורות חיים קיימים. אתם יכולים לוודא שלא שכחתם אף סעיף ואף פריט מידע חשוב. אתם יכולים לבנות את קורות החיים שלכם מאפס וחשוב לציין שכל ההליך נעשה הכי מהר שיש. ככה זה כשיש יד מכוונת, שבעצם הכינה מראש את הפורמט המדויק לקורות החיים. גם מבחינת עיצוב וגופן וגם מבחינת הנתונים שראוי להוסיף לקורות החיים.

האם קורות החיים שאני מכין נשמרים במאגר?

כאשר אתם שוקדים על הכנת קורות חיים אונליין, דרך מחולל קורות החיים של חברת לין ביכלר, אתם קובעים מה יקרה לקורות החיים. אם אתם רוצים, אתם יכולים פשוט לשמור את קורות החיים אצלכם והם לא ישמרו במערכת. לאחר מכן, את קורות החיים ששמורים במחשב שלכם אתם יכולים לשלוח למעסיקים שונים, שמחכים לכם במאגר המשרות העצום של לין ביכלר. אתם פשוט מחפשים משרה שמתאימה לכם, מעלים את קורות החיים מהמחשב שלכם ושולחים. כמובן, אם אתם רוצים, יש לכם אפשרות לבחור באופן יזום שקורות החיים שאתם מכינם אונליין ישמרו בתוך המאגר של לין ביכלר. זה לחלוטין נתון לבחירתכם.

מתי כדאי להכין קורות חיים אונליין בכמה גרסאות

אנו רוצים להעיר את תשומת לבכם, מחפשי עבודה יקרים, בעניין חשוב נוסף: יתכן מאוד ואפילו כמעט בטוח שתשלחו את קורות החיים שלכם לכל מיני מעסיקים. סביר מאוד להניח שחלק מהמעסיקים זקוקים למידע שפחות יעניין מעסיקים אחרים. אם אתם שמים לב שראוי להדגיש פרטים מסוימים למעסיק מסוים, אל תהססו להכין עבורו גרסה מותאמת של קורות החיים. אנו לא ממליצים להסתיר מידע או לעוות את המציאות, אבל באופן טבעי, קורות החיים לא מספרים עליכם את הכל.

מכיוון שלא טוב לדחוס לקורות החיים יותר מדי מידע וצריך לדעת לקצר, וודאו שהמידע הכי חשוב יגיע למעסיק הרלוונטי. האמינו לנו, שמידע חשוב שהמעסיק יצטרך לקבל בהמשך, הוא יקבל מכם במהלך הריאיון האישי או כדוח מפורט ממכון מיון עובדים. וכעת, אתם מוזמנים לעבור לאשף קורות החיים של לין ביכלר ובקרוב, תהיה לכם הזדמנות לעבודה חדשה!

עוד טיפים בנושא

איך כותבים קורות חיים?

כתיבת קורות חיים בדרך הנכונה מקובל כיום מכל אדם המעוניין להשתלב בשוק העבודה, לגשת דבר ראשון לכתיבת קורות חיים. קורות חיים, הם כרטיס ביקור של כל אדם,

קראו עוד »

מכתב מקדים לקורות חיים

בדרך למשרת החלומות שלכם, או אפילו בדרך למשרה הזמנית, עליכם לשלוח קורות חיים. אפשר, אך לא חובה, לצרף מכתב מקדים לקורות חיים. מכיוון שהמכתב הוא

קראו עוד »