עבודות מהבית ללא ניסיון

נודה על האמת, לעובדים בעלי הרבה ניסיון בעבודה ישנו יתרון מסוים במציאת עבודה ובכל זאת, כל אחד מתחיל ממקום כלשהו, לרב ממשרה שמתאימה גם לחסרי ניסיון. במגמה הנוכחית, שבה הרבה מעסיקים קולטים עובדים לעבודה מהבית, מסתבר שיש לא מעט אפשרויות מתאימות. נסביר למי מתאימה עבודה מהבית ללא ניסיון ואילו סוגי עבודות יאפשרו לכם להתחיל להרוויח, גם בלי לצאת מהבית.

 

למי מתאימה עבודה מהבית ללא ניסיון?

 

עבודה מהבית מתאפשרת כיום בזכות שילוב ייחודי של תנאים. קודם כל, מחשבים, אינטרנט, רשתות תקשורת וטלפונים חכמים המאפשרים לכולנו גישה לאנשים, לעסקים, ללקוחות, לתוכנות שונות. מעסיקים יכולים להעביר הוראות מרחוק, לנהל שיחות ועידה או לשלוח תוכנה מקצועית לעובד או לעובדת. זה מודל העסקה חסכוני ונוח, למעביד ולעובד גם יחד.

 

משרה מהבית, גם ללא ניסיון, יכולה להתאים לאנשים צעירים ולסטודנטים אך גם לאנשים מבוגרים שנאלצים לעזוב תחום מקצועי מסוים ולהתחיל מהתחלה. עבודה מהבית יכולה להתאים לאימהות, לאנשים שצריכים משרה נוספת וגם לאנשים הסובלים מקשיי ניידות או נכות.

 

כשעובדים מהבית, אין צורך לבזבז שעות על הכביש, לא צריכים להתמודד עם פקקים או בעיות חניה. את הזמן שחוסכים אפשר לנצל לטיפול בילדים, לתחביבים, לסידורים, ללימודים ולכל מה שרק רוצים. אם מקום העבודה הקודם נסגר או שמסיבות שונות קשה לכם למצוא עבודה בתפקיד הקודם, נסו עבודה למבוגרים מהבית.

 

כפי שנתאר בהמשך, מגוון רחב של תפקידים יאפשר גם לכם ולכן, בכל גיל ובכל מצב אישי ומשפחתי, להשתלב בעבודה כשכירים, בנוחות שלכם, מהבית.

 

קלדנות מהבית

 

אם אתם סטודנטים המחפשים משרה גמישה, או שאת מחפשת משרת אם לתפקיד ללא ניסיון מקצועי מיוחד, קלדנות יכול להיות מקום טוב להתחיל. עבודה מהבית בקלדנות מצריכה רק כמה אמצעים ויכולות שיש לרבים מאיתנו.

דבר ראשון, צריך מחשב. דבר שני, צריך יכולת להקליד ועדיף בצורה עיוורת או לפחות מאוד מהירה. קלדנים אפילו ללא ניסיון מתעדים ומקלידים מסמכים אקדמאים, משפטיים, ארגוניים, מחקריים ועוד. חלק מהמעסיקים יסכימו עם הזמן להעניק לקלדנים סמכויות נוספות או יעבירו להם תפקידים נוספים, תפקידי פקידות, שירות לקוחות וכדומה.

 

לאנשים עם פלפל, תפקידי מכירה

 

אם אתם אנשים מפולפלים, יודעים לשכנע ואוהבים לדבר, יתכן שתרצו להשתלב במשרות של מכירה מהבית. אמנם לא כל תפקיד מכירתי מיועד לחסרי ניסיון אבל משרות עבודה מהבית במכירות כוללות גם אפשרויות לאנשים אנרגטיים גם אם הם חסרי ניסיון בתפקיד.

 

חיפוש עבודה במכירות »

 

תפקידי המכירה יכולים לכלול גם שירות לקוחות, אך לא תמיד. לעיתים דרישת התפקיד תכלול גם משימות פקידותיות או קביעת פגישות. לאחר שצוברים ניסיון במכירות, ניתן להשתלב בתפקידים יוקרתיים ומתגמלים יותר. לדוגמא: עבודה מהבית מכירות למגזר העסקי (B2B), קניינות, מכירה ללקוחות עסקיים, שיווק מוצרי יוקרה או מוצרים פיננסיים ועוד.

 

נציגי שירות לקוחות ללא ניסיון

 

אם חיפשתם עבודה מהבית טלמרקטינג ולא מצאתם או שאתם מעדיפים עיסוק שלא כולל מכירות, נסו משהו אחר. מיטב החברות במשק מחפשות אנשים אדיבים, שיש להם גישה שירותית, חביבה וחייכנית. אם אתם טיפוסים של אנשים, אם אתם דברנים מטבעכם אבל גם בעלי גישה חיובית וממוקדת, תגלו כי עבודה מהבית כנציג שירות יכולה להתאים לכם מאוד. חפשו במודעות הדרושים השונות תפקידי שירות לקוחות. לצד תפקידים שמצריכים ניסיון תגלו גם עבודה מהבית שירות לקוחות ללא שום ניסיון קודם.

 

גם בתפקידים אלה, למי שישקיע, עשויות להיפתח שפע של אפשרויות קידום בתוך החברה או מחוצה לה.

 

המון צורות לעבודה מול מחשב

 

אם אתם דוברי שפות, אם עליתם לארץ ממדינה אחרת או שלמדתם בעבר שפה זרה ברמה גבוהה, תוכלו לתרגם את הידע שלכם בשפה למשכורת יפה.

 

בתוך כל הצורות הרבות של עבודה מהבית מול המחשב, דעו שתוכלו למצוא עבודה מהבית תרגום מאמרים – חברות בין לאומיות, עורכי דין, משרדי תרגום, כל אלה ואחרים מוכנים להעסיק גם עובדים חסרי ניסיון שיוכלו להוכיח ידע בשפה.

 

תחום שונה לחלוטין של עבודה ללא ניסיון קודם ועשוי להתאים גם לחסרי ידע נרחב בשפות זרות הוא תחום הזנת הנתונים.

לשם כך מספיק שיש לכם מחשב וזמן פנוי ואתם יכולים להשתלב בתחום הזנת הנתונים.
עבודה מהבית הזנת נתונים לא מצריכה מכם לתרגם או למכור אבל מומלץ להיות בעלי סבלנות רבה ויכולת דיוק. אם אתם דייקנים ואתם זקוקים לפרנסה, תוכלו לאתר חברות שמעסיקות עובדים בתפקיד הזנה של נתונים למחשב, לתוכנת אופיס כמו אקסל או לתוכנות אחרות, פנימיות.

 

גם עבודה בתמלול מהבית לא מחייבת ניסיון מיוחד. העובד או העובדת מקבלים קובץ קול, באמצעות תוכנת תמלול, זוג אזניות וכושר הקלדה סביר, המטרה היא אחת: להעביר את השיחה המוקלטת או המודע שהוקלט לרשימה, לטקסט.

לסיום, נציין עוד תפקיד המיועד גם לחסרי ניסיון, צעירים, אנשים באמצע החיים או מבוגרים, אולי יתאים לכם עבודה מהבית שיחות נכנסות. זהו תפקיד שיכול להיות מכירתי, שירות לקוחות או תפקיד פקידותי, קביעת פגישות וכדומה.

 

כפי שהובא במאמר לעיל, ישנן אפשרויות לעבוד מהבית ולכם נותר לבחור לפי יכולותיכם ורצונכם.

עוד טיפים בנושא

רעיונות לשינוי קריירה

תקופות מסויימות בחיים גורמות לנו לחשב מסלול מחדש בענייני קריירה. השחיקה גוררת עמה רצון לשינוי, אך לא תמיד, לפעמים מדובר בחוסר מימוש עצמי, שיעמום או

קראו עוד »

חיפוש עבודה שניה

השינויים בשוק העבודה ניכרים בצורה שבה כולנו מחפשים עבודה. הם ניכרים אפילו באופי מודעות הדרושים, בכך שיש מקצועות שנעלמים ואחרים שצצים. אבל המגמה שאותה נתאר

קראו עוד »

חיפוש עבודה אנונימי

לכאורה, קצת מוזר לדבר על אנונימיות, בשעה שגוגל או פייסבוק מגלות לכל העולם המון דברים, על כל אחד כמעט. אבל אולי דווקא בגלל מגוון הרשתות

קראו עוד »

40+? כך תמצאו עבודה מתאימה

אם חציתם את גיל ה-40, סביר להניח שהחששות מתרבים. הצעירים בימינו רגילים להחליף מקומות עבודה כמו גרביים. עבור הוותיקים יותר, התהליך כשלעצמו הרבה פחות טבעי.

קראו עוד »