איך למצוא עבודות זמניות בשכר גבוה

עבודה זמנית עשויה להיתפס כמשרה ללא מעוף ואכן, חלק מהעבודות הזמניות מתאפיינות בגמישות תעסוקתית ובשכר מינימום, אך מסתבר שיש בנמצא גם עבודות זמניות בשכר גבוה. נספק לכם מספר תובנות חשובות בעניין כדי שתוכלו למצוא את העבודות הללו ותצליחו להתברג אליהן.

ליזום פניה לחברה מובילה

נכון, עבודות זמניות בשכר גבוה לא נופלות מהעצים ובכל זאת, יש כאלה ואפילו לא מעט. אפשר לדבר על כלל אצבע שיעלה את סיכוייכם למצוא עבודה כזאת. אל תישארו פסיביים, פעלו ופעלו במרץ. במיוחד כדאי ליזום פניה לחברות מובילות. אפשר לחפש באתרי האינטרנט של חברות, ליזום שיחת טלפון, אפילו להגיע למשרדי החברה ולבקש להשאיר קו"ח.

פניה להרבה מעסיקים במקביל

ככל שתפנו ליותר מעסיקים אפשריים, בעת ובעונה אחת, תעלו את סיכוייכם למצוא עבודה זמנית טובה, בשכר מתגמל. זיכרו שחיפוש עבודה טובה, אפילו זמנית אך בשכר גבוה, הינו עבודה בפני עצמה. הישארו ממוקדים במטרה שלכם. הפיצו עוד פניות ואל תתייאשו גם אם תשמעו בדרך לא מעט תשובות שליליות.

שילחו קו"ח לחברת כח אדם

הקפידו להירשם בחברת כוח אדם טובה ואמינה, אשר מסוגלת לספק לא רק הצעות עבודה זמניות שגרתיות. העדיפו חברה שפועלת בתחומי פעילות מגוונים ואשר יש לה קבלות בתחום זה. בשלב זה נבקש להזכיר כי חברת לין ביכלר, בעלת וותק של 30 שנה, מתמחה בכל סוגי ההעסקה, השמה, איוש תפקידים זוטרים ובכירים, זמניים וקבועים. ציינו במפורש מהם הכישורים שלכם. הקפידו לציין מהן ציפיות השכר שלכם. כך, פרטיכם יגיעו להרבה מאוד מעסיקים שונים במקביל.

חשוב להישאר ריאליים ומפוכחים

במהלך חיפוש העבודה, תמיד הקפידו להישאר ריאליים ומפוכחים. כלומר, חשוב שדרישות השכר שלכם תהינה תואמות לכישורים שאתם מביאים אתכם ולערך שאתם נותנים. כמובן, לכל מקצוע ולכל תפקיד יש טווח שכר מקובל- חיפוש באינטרנט ישקף לכם את השכר המקובל במשק.

ציפיות שכר ושיעורי בית

ככל שהתפקיד מאתגר או מקצועי יותר, כך תוכלו לעמוד על קבלת שכר ותנאים שנראים בעיניכם גבוהים וטובים. ללא ספק, מומלץ לעשות שיעורי בית ולברר מהם תנאי שכר מקובלים בתחום שבו אתם רוצים להתברג לעבודה. כך, אם המעסיק ירצה לדעת מהן ציפיות השכר תהיה לכם תשובה מוכנה.

הגדרת חיפוש אפקטיבית בלוחות

אפשר לבלות ימים שלמים בבהייה בכל מיני לוחות דרושים וחיפוש עבודה. אבל סריקה אין סופית לא מבטיחה לכם הצלחה. בכל לוח שבו אתם מחפשים אחר עבודות זמניות בשכר גבוה, הקפידו להשתמש בהגדרות חיפוש הרלוונטיות עבורכם.

כך תשקיעו נכון בכתיבת קורות חיים

גם לצורך משרה זמנית, עשוי מעסיק להשקיע משאבים במיון ואיתור מועמדים שונים. חשוב, אם כן, להכין היטב את קורות החיים שלכם. לא כדאי שקורות החיים ייראו סטנדרטיים מבחינת התוכן. אם אתם שולחים קורות חיים לסוגי משרות שונים, בהתאם לשכר שמציעים, הקפידו להתאים את הכתוב לפי סוג המשרה. כלומר, בהתאם לסוג המשרה חשוב להדגיש יכולות שלכם, כישורים, ניסיון קודם.

לדוגמא, מי שמגיש קורות חיים למשרה של אחראי משמרת בחנות אופנה וגם לתפקיד של איש שירות במוקד תמיכה טכנית בטלפון, יצטרך לציין דגשים שונים בכל קורות חיים. ניסיון קודם בחנות אופנה לא כל כך יעניין את מי שממיין קורות חיים לאיוש משרה במוקד טכני.

היערכות מוקדמת לקראת ראיון עבודה

כאשר אתם מקבלים בשעה טובה זימון לקראת ראיון, אל תניחו לעצמכם להיסחף לשאננות. עבודות זמניות בשכר גבוה מבוקשות מאוד. נסו להתכונן היטב לקראת הראיון, חשבו מה תוכלו לענות לשאלות צפויות או צפיות פחות. כמו כן השתדלו להגיע עירניים, ייצוגיים ובפוקוס לשיחה עם המראיין או המנהל.

חפשו משרות בעוד מקורות

עשו שימוש בעוד מקורות שבהן תוכלו למצוא הצעות עבודה בשכר גבוה. לדוגמא, אם אתם אנשי מקצוע בתחום מסוים, למשל מקדמי אתרים, תוכלו להשתמש בפורמים וקבוצות ברשתות חברתיות שם מפרסמים הצעות עבודה למקדמי אתרים. בררו אצל חברים שהתברגו לעבודה זמנית שמוצאת חן בעינכם, יתכן שמשרה דומה תידרש בקרוב.

כיצד להפוך עבודה זמנית למשרה קבועה

טיפ לסיום – כך תוכלו להפוך עבודה זמנית למשרה קבועה: התייחסו לעבודה מן הרגע הראשון בתור עבודה קבועה. השקיעו ותנו מעצמכם. מעסיקים יודעים להעריך ביצועים. לא מעט משרות זמניות הפכו כך לקבועות או שהעובד קיבל שיבוץ למשרה קבועה אחרת אצל אותו מעסיק, לאחר שתפקיד זמני הסתיים.

עוד טיפים בנושא

רעיונות לשינוי קריירה

תקופות מסויימות בחיים גורמות לנו לחשב מסלול מחדש בענייני קריירה. השחיקה גוררת עמה רצון לשינוי, אך לא תמיד, לפעמים מדובר בחוסר מימוש עצמי, שיעמום או

קראו עוד »

חיפוש עבודה שניה

השינויים בשוק העבודה ניכרים בצורה שבה כולנו מחפשים עבודה. הם ניכרים אפילו באופי מודעות הדרושים, בכך שיש מקצועות שנעלמים ואחרים שצצים. אבל המגמה שאותה נתאר

קראו עוד »

חיפוש עבודה אנונימי

לכאורה, קצת מוזר לדבר על אנונימיות, בשעה שגוגל או פייסבוק מגלות לכל העולם המון דברים, על כל אחד כמעט. אבל אולי דווקא בגלל מגוון הרשתות

קראו עוד »

40+? כך תמצאו עבודה מתאימה

אם חציתם את גיל ה-40, סביר להניח שהחששות מתרבים. הצעירים בימינו רגילים להחליף מקומות עבודה כמו גרביים. עבור הוותיקים יותר, התהליך כשלעצמו הרבה פחות טבעי.

קראו עוד »