שלי שהרבני
056-555444 | SHELI@gmail.com | מגורים: כפר סבא | ש. לידה: 1984
⦁ ניהול מערכי כ"א הכוללים מאות עובדים: ביצוע ראיונות, קליטה, שיבוץ לתפקידים, הכשרה ובקרה מקצועית שוטפת.
⦁ ניהול מערכי הדרכה, רווחה ושכר, משלב הקליטה עד הפרישה, שיטות ותכניות עבודה וטיפול בהסכמי עבודה.
⦁ כתיבת חוו"דים והערכת ביצועי עובדים, דאגה לצרכי הפרט, ליווי העובד בחברה, פיתוח והכשרה מקצועית.
⦁ אוטוריטה מקצועית אל מול ממשקי פנים וחוץ, מתן מענה מקצועי לעובדים בסוגיות השונות, הנעה למטרה משותפת.
⦁ תקשורת בינאישית גבוהה, מחויבות אישית לתפקיד ולארגון, קידום משימות ביעילות, ייצוגית, רהוטה ופרואקטיבית.
השכלה:
2013-2009: תואר שני MBA בלימודי מגדר, אוניברסיטת בר אילן.
2007-2004: תואר ראשון B.A במדעי החברה, אוניברסיטת בר אילן.
ניסיון תעסוקתי:
2017- כיום: חברת 011 תקשורת בע"מ- רכזת משאבי אנוש:
⦁ טיפול במחזור חייו של העובד- מקליטה עד לסיום העסקה.
⦁ הכנת חוזים, טיפול בשכר והטבות, עדכון נתונים במערכת יומנט.
⦁ תמיכה לעובדים ומנהלים בתחום השכר והתעסוקה.
⦁ גיוס- טיפול בקו"ח, ביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטליים, כתיבת חוו"ד לאחר ראיון.
⦁ אחריות על תחום התמריצים וההטבות.
⦁ אחריות על דוחות HR ובקרה שוטפת.
2017-2009: שירות סדיר וקבע במערך משאבי אנוש, צה"ל- קצינת משאבי אנוש והדרכה, שלישות רמת גן (2017-2012):
⦁ ניהול מערך כ"א המונה עשרות אנשים, הכולל: אזרחים עובדי צה"ל, אנשי קבע, חיילי חובה ומילואים.
⦁ טיפול במערך השכר: אחריות על חוזי העסקה, טיפול במשכורות העובדים וזכויות פרישה, עדכון דירוגים.
⦁ קליטה, שיבוץ והכשרת חיילים בשירות חובה, הדרכה והקניית כלים למקסום המקצועיות, בקרה שוטפת.
⦁ ביצוע ראיונות עומק פרונטאליים, זיהוי ומיפוי יכולות המועמד.
⦁ קצינת תיאום ומנהלת מערך הדרכה: תכנון הדרכה שנתי בשלישות, אחריות על ארגון ההדרכה ואירוח המודרכים.
⦁ אחריות מלאה על פיתוחם והכשרתם המקצועית והאישית על העובדים, העשרה והעצמת תפקידיהם.
⦁ תיאום ואינטגרציה בין גורמים רבים במקביל, לטובת הפעלת מערך ההדרכות, קידום משימות ופרויקטים.
⦁ אוטוריטה מקצועית אל מול ממשקי פנים וחוץ, מענה לסוגיות שונות תוך ריכוז ידע ומידע נרחב.
קצינת משאבי אנוש באגף התשלומים (2012-2010)
⦁ ניהול ופיתוח סגל היחידה (קצינים מדרגת סג"מ ועד סא"ל): קליטה, ניוד, הדרכה, חניכה וליווי בתפקידים חדשים.
⦁ טיפול שוטף בתנאי שירות, דרגות, יציאה לקצונה, דיוני שיבוצים וקבלת החלטות.
⦁ בנייה ועריכת המשרות ופרסום תפקידים, בניית אשכול מועמדים.
קצינת סגל וקורסים במשרד הבטחון (2010-2009)
⦁ אחריות על ריכוז, טיפול, ליווי ופיתוח סגל היחידה.
⦁ ניהול גרף הכשרות, תכנון יציאה לקצונה, דרגות קידומים וכניסה לשירות קבע ועוד.
שפות:
עברית וצרפתית – שפת אם, אנגלית – רמה טובה מאוד.
מחשבים ותוכנות:
שליטה מלאה בתוכנות ויישומי Office ואינטרנט, יומנט.