פרטים אישיים:
שם פרטי: ****
שם משפחה: ****
תעודת זהות: *********
תאריך לידה: **/**/**
ארץ לידה: ישראל
מצב משפחתי: רווקה
כתובת: *********
פרטים ליצירת קשר:
טלפון: *********
נייד: **********
דואר אלקטרוני: ***********
השכלה:
2001 – 1998: בגרות מלאה במגמת ספרות בתיכון ******.
ניסיון תעסוקתי:
2011 – כיום: מנהלת אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד ***** . משרד עורכי דין מהמובילים בארץ בתחומו.
תפקידי כלל ניהול כספים הכולל חיוב וגביה מלקוחות, תשלומים לספקים, עבודה מול בנקים, ניהול אדמיניסטרטיבי הכולל תפעול וארגון מערך המחשבים לרבות אתר האינטרנט של המשרד, ניהול יומנים, הכנת חומר להגשה ולהמצאה, מעקב מסירות ומענה טלפוני.
2011 – 2008: פקידת הנהלת חשבונות במשרד השקעות *****:
תפקידי כלל רישום פקודות יומן, הוצאת חשבוניות וקבלות, טיפול בדואר נכנס ויוצא, טיפול בנושא הבנקים, ניהול יומן ופגישות, טיפול בנותני שירות ועזרה שוטפת בהנה"ח וניהול המשרד.
2007 – 2005: מתאמת פגישות לאתר מכירות *******:
תפקידי כלל תיאום וניהול שוטף של סוכני המכירות, איתור לקוחות פוטנציאלים, ניהול יומן, פגישות שטח, סגירת חוזי עבודה, מענה וטיפול בלקוחות קיימים.
שרות צבאי:
2004 – 2002: ראש לשכת תא"ל ואל"מ במפקדת ********.
במסגרת תפקידי עסקתי בניהול לשכת מפקד הבסיס וסגנו. תפקידי כלל תיאום ובקרה מול גורמים שונים בחיל ומחוץ לו, עבודה מול גורמים רמי דרג בצה"ל, פיקוד על פקידות הלשכה, ניהול לו"ז עבור כ-15 קצינים במקביל, ניסוח והגהת מסמכים, הקלדה עיוורת, השתתפות ותיעוד פגישות מטה, עבודה שוטפת עם תוכנות מחשב (כולל בניית מצגות).
יישומי מחשב: שליטה מלאה בכל תוכנות ה OFFICE.
שפות: עברית – שפת אם
אנגלית – רמה גבוהה,
המלצות יימסרו לפי דרישה.