חיפוש משרות
לוגיסטיקה ומחסנאות
- בלתי מקצועי / כללי (27)
- בנקאות (12)
- אלקטרוניקה (4)
- שירות לקוחות (77)
- שמירה / אבטחה (4)
- בניה (14)
- משאבי אנוש (17)
- כלכלה ושוק ההון (42)
- חינוך / הדרכה (7)
- קירור ומיזוג אויר (0)
- מדעים (0)
- חשמל (17)
- אדמיניסטרציה (153)
- לוגיסטיקה ומחסנאות (25)
- מחשבים ותוכנה (9)
- מכונאות (1)
- מכונות (1)
- מכירות (68)
- נהגות (12)
- ניהול (31)
- פרסום ושיווק (5)
- תעשיה וניהול (6)
- רפואה / סיעוד/ פארמה (5)
- אדריכלות עיצוב וגרפיקה (0)
- רכש וקניינות (16)
- רכב ותחבורה (32)
- ביטוח (58)
- חוק ומשפט (13)
- בק אופיס (62)
- הנהלת חשבונות (50)
- מנה"ח סוג 1 (18)
- חשב שכר (3)
מיקום
- אזור תל אביב
- אילת והערבה
- גוש דן
- גוש שגב
- דרום
- הגליל
- המשולש
- הנגב
- השפלה
- השרון
- חבל לכיש
- חדרה ומורדות הכרמל
- חיפה והקריות
- ירושלים יו"ש
- עמק בית שאן
- עמק החולה
- עמק הירדן
- עמק יזרעאל
- צפון
- רמת הגולן
סינון
נמצאו 561 משרות שמתאימות לחיפוש שלך
למשרד עו"ד מהמובילים בארץ דרוש/ה תומך/ת טכני/ת - תל אביב, צמוד לרכבת.
התפקיד כולל:
Help Desk Tier 1, מתן תמיכה ושירות טכני לעובדי המשרד באמצעות שיחות טלפון, הודעות דוא"ל או מערכות תמיכה מרחוק. תחזוקה ומתן ציוד טכני, הדרכה ומתן הסבר של תפעול ושימוש המערכות הקיימות של המשרד.
תנאים:
משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (קו רכבת)
נא לציין ציפיות שכר!
דרישות:
ניסיון קודם של שלוש שנים לפחות - חובה
ידע טכני מעמיק במחשוב וטכנולוגיות מרובות (רשתות, מערכות הפעלה, תוכנה, חומרה ועוד)
יכולת ניתוח ופתרון בעיות טכניות מורכבות
שליטה מלאה בכתיבה, קריאה ודיבור בשפה העברית
אנגלית - רמה טובה מאוד
יחס אנושי, מקצועי, שירותי ובלתי מתפשר
לחברה גלובלית מובילה בתחומה באווירה משפחתית ונעימה דרוש/ה רכז/ת גיוס ורווחה (חלק מצוות)
מיקום: מרכז הארץ - יש צורך ברכב על מנת להגיע
תאירו התפקיד:
ניהול תהליכי גיוס מקצה לקצה
עבודה שוטפת מול מנהלים – כולל הגדרת תפקידים
טיפול בהסכמי עבודה
ייזום והפקה של פעילויות רווחה לאורך השנה
מתן מענה שוטף לעובדים בנושאים מגוונים
א'-ה' משרה מלאה 9 שעות ביום. (יש התגמשות לימים קצרים וארוכים)
יש לציין ציפיות שכר
דרישות התפקיד:
תואר ראשון רלוונטי- חובה
ניסיון של לפחות שנתיים בגיוס (כולל ראיונות פרונטליים).
עצמאות תפעולית בשילוב עבודה בצוות מנצח
יחסי אנוש מעולים, סדר וארגון
התפקיד כולל:
אחריות על הפעילות הכספית השוטפת מול הבנקים, הכנת וביצוע תשלומים, ביצוע בקרות על חשבונות הבנק, גבייה והתחשבנות מול משווקים, ניהול תזרים המזומנים של הארגון ועוד.
תנאים:
משרה מלאה, א'-ה'
שכר מתגמל + הסכם קיבוצי (תנאים מצוינים)
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 – חובה
לפחות 5 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות – חובה
ניסיון במתן שירות – חובה
שליטה טובה ביישומי אופיס ובפרט באקסל – חובה
לחברה מובילה בתל אביב דרוש/ה רכז/ת התקשרויות רכש ומכרזים
התפקיד כולל:
ליווי וניהול הליכי מכרזים והתקשרויות בהתאם לחוק חובת המכרזים, ניסוח ועריכת מכרזים ומסמכים לוועדות, עבודה מול ממשקים רבים בארגון, וניהול אדמיניסטרטיבי שוטף הכולל סריקה, תיוק ומעקב.
תנאים:
משרה מלאה, א'-ה'
חניה מסובסדת
שכר מתגמל + הסכם קיבוצי (תנאים מצוינים)
דרישות:
תואר ראשון – חובה
תואר במשפטים, כלכלה, מנהל עסקים או ניהול לוגיסטיקה ורכש – יתרון
לפחות שנתיים ניסיון בכתיבת מכרזים (למעט מכרזי בינוי) של גופים ציבוריים ו/או בליווי ספקים בהגשת הצעות למכרזים (למעט מכרזי בינוי) מול גופים ציבוריים
יכולת עריכה, הגהה וניסוח ברמה גבוהה
כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה
נכונות לעבודה בשעות נוספות
דרוש/ה מתאמ/ת מכירות למחלקת השיווק בחברת נדל"ן מובילה
עבודה בבני ברק או ברעננה
תחומי אחריות:
מענה לשיחות נכנסות מלקוחות פוטנציאליים המתעניינים ברשית דירות, יזום שיחות טלפוניות ללקוחות מתעניינים לצורך תיאום פגישות עם אנשי מכירות, תיעוד נתוני לקוחות במערכת CRM, שימור קשר עם לקוחות בתהליך המכירה, שיתוף פעולה עם צוותי מכירות, שיווק ושירות, מעקב אחרי לידים, הפקת דוחות ובקרה על ססטוס טיפול.
אחריות אדמיניסטרטיבית על משרד המכירות הכוללת הזמנת ציוד משרדי, כיבוד וכו'.
תנאים:
משרה מלאה 09:00-18:00
מיקום המשרה - בני ברק או רעננה
יש חניה
נא לציין ציפיות שכר
מה חשוב שיהיה לך?
ניסיון של שנה לפחות בתפקידי מכירות/שירות - חובה
ניסיון מעולמות הנדל"ן - יתרון
שליטה בתוכנות מחשב ומערכות CRM - יתרון
יוזמה ויכולת הנעה עצמית
סדר דיוק ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
עמידה בלחצים וריבוי פניות
מנהל צוות לאגף המכירות לארגון ברמת גן
התפקיד כולל:
ניהול תחום איכות ותפעול באגף המכירות , ניהול צוות העובדים ואחריות מקצועיות על עובדים,יישום מדיניות ונהלים בערוצים ואיתור כשלי איכות, יזום ושיפור תהליכים, תוך שליטה מקצועית מיטבית
עמידה ביעד החודשי של תכנית הבקרה ותמיכה בצירופים, ביצוע האזנות ובקרות שוטפות במוקדים ובמרפאות של החברה, ניהול ותחזוקת הידע באגף ומתן מענה מקצועי , ניהול תכנית עבודה שנתית ופרויקטים שונים
במסגרת התפקיד יש נסיעות לערוצי המכירה ברחבי הארץ בתדירות חודשית
משרה מלאה בימי א'-ה' ושעות נוספות לפי צורך
15K + רכב / אחזקת רכב מלאה
קליטה לארגון +תנאים מעולים!!
אש"ל ,קה"ש , חדר כושר ועוד
דרישות :
תואר ראשון יתרון
ניסיון ניהולי בניהול צוות שירות/קשרי לקוחות בחברה גדולה - חובה
ניסיון בניהול עובדים - חובה
ניהול צוות במוקדי השירות / שימור
ניסיון לניהול מקצועי במוקד (פיתוח מערכות/פיתוח הדרכה וכדומה)
כישורי ניהול ומנהיגות, יחסי אנוש ויכולת רתימת ממשקים
שליטה מלאה ב office כולל אקסל ברמה טובה
לחברה הפועלת בתחום ביטוח מפני נזקי טבע, דרוש/ה רפרנט/ית תביעות
העבודה כוללת:
בדיקת תביעות לרבות התאמה להוראות חוזי הביטוח, עמידה בנהלי העבודה, הקלדה למערכות המחשב של החברה וחישוב התביעות.
מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות החברה ומעריכי הנזקים.
הרפרנט/ית אחראי/ת לתשלום התביעות, התעדכנות בנושאים מקצועיים והוראות חוזה הביטוח על מנת להסבירם למבוטחי החברה.
תנאים
שכר גלובלי.
נכונות למשרה מלאה – 8.5 שעות ביום, 5 ימים בשבוע
ישנה אפשרות לגמישות בשעות ההתחלה / סיום אך ללא פגיעה בהיקף המשרה
היברידיות - אפשרות ליום 1 עבודה מהבית
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית
זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
דרישות התפקיד:
אקדמאי/ת - חובה
שליטה גבוהה ביישומי מחשב - חובה
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
יכולת עבודה בתנאי לחץ
נכונות לעבודה לטווח ארוך
למשרד פיננסי בוטיק ומוביל במערב ראשון דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עצמאיים וחברות
התפקיד כולל: הנהלת חשבונות בתחום עצמאיים וחברות בע"מ, הנהלת חשבונות חד צידית וכפולה
עבודה על מערכות הנהלת חשבונות כגון פפרלס ארדני ורווחית.
ימי א'-'ה' 8.5 שעות (יש גמישות לאימהות לעבוד פחות או להתחיל מוקדם ולסיים מוקדם)
יש לציין ציפיות שכר (שכר שעתי בעקבות הגמישות בשעות)
העלאת שכר כל חצי שנה, אפשרות להכשרות מטעם החברה ולצמיחה, אווירה מאוד משפחתית וכייפית
דרישות התפקיד:
תעודת הנה"ח סוג 2 - חובה
סוג 3- יתרון
ניסיון קודם בהנה"ח לעצמאיים+ חברות בע"מ- חובה
ידע בביצוע דוחות שנתיים- יתרון
יחסי אנוש מעולים, ראש גדול, יכולת למידה, עצמאות ושירותיות
דרוש/ה נציג/ת נסיעות מבחן ליבואנית רכבים מובילה בירושלים!
התפקיד כולל: תיאום וביצוע נסיעות מבחן ללקוחות, בניית קשר אישי עם הלקוחות ושמירה על חוויית שירות יוצאת דופן, עבודה מול צוותים מקצועיים ועמידה ביעדי שירות.
תנאים:
משרה מלאה, ימים א'-ה' שעות 08:30-17:30, ימי שישי 08:00-13:00
ממוצע שכר סביב 10K! תנאים מעולים! חניה, אירועי חברה, סיבוס 45 ₪ ליום וכו'
דרישות:
רישיון נהיגה- חובה!
ניסיון מעולמות השירות - יתרון משמעותי
כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות
למוסד לימודי בתחום הספורט דרוש/ה רכז/ת קורסים
התפקיד כולל:
אדמינסיטרציה שוטפת בכל הנוגע לקורסים, הזמנת חוברות לימוד, רישום לקורסים, רישום סטודנטים למועדי ב', מתן שירות טלפוני ופרונטלי לתלמידים, בדיקת מבחנים ועוד!
תנאים:
א'-ה' 09:00-17:00 או 10:00-18:00. ללא ימי שישי!
נא לציין צ.ש. קליטה לארגון מדהים מהיום הראשון!
דרישות:
ניסיון תפעולי/ אדמיניסטרטיבי
שליטה בסביבה ממוחשבת
יחסי אנוש טובים.
עובד/ת אחזקה לחברת הייטק בתל אביב
התפקיד כולל :
עבודות אחזקה כלליות, לפי קריאות באפליקצייה ,עבודות צבע, גבס, אינסטלציה קלה, שינוע שולחנות, כיסאות וכו'.
מתן שרות לעובדי חברה במסגרת תחזוקה שוטפת, עבודה שוטפת מול ספקים וקבלני משנה, עבודה מול הנהלת הבניין, עבודות כלליות, אחזקה ותפעול בהיבטי תחזוקה.
עבודה בצוות
תנאים:
משרה מלאה
ימים א-ה, בשעות 08:00-17:00
שכר נקבע במעמד הראיון
קליטה ישירה לחברה ותנאים מעולים - קרן השתלמות ,סיבוס ועוד!
קיימת חניה במקום
דרישות:
ניסיון בעבודות אחזקה- חובה
למרכז מסחרי מוביל בפתח תקווה דרוש/ה עובד/ת אחזקה
במסגרת התפקיד:
ביצוע ופיקוח עבודות בינוי, אחזקה, חשמל ושונות. מעקב אחר תחזוקת הקניון, משימות יומיומיות שוטפות בהתאם לצרכי הקניון.
תנאים:
העבודה במשמרות, א'-ה' בוקר / ערב וימי שישי בין 1-2 פעמים בחודש.
שכר ותנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
ניסיון בעבודות אחזקה - יתרון משמעותי
חשמלאי מעשי - חובה
יכולת עבודה עצמאית.
נכונות לעבודה במשמרות
יחסי אנוש מעולים
סוכנות ביטוח גדולה ומפנקת בשרון מחפשת אחראי/ת תיק ביטוח פנסיוני
הזדמנות מצוינת להכנס לחברה יציבה עם תנאים מעולים, ללא ניסיון ועם אופציות קידום!!
תיאור התפקיד:
תפקיד תפעולי, בק אופיס מקצועי, תפעול פוליסות של לקוחות החברה, קשר רציף עם אנשי הקשר וחברות הביטוח.
טיפול בדוחות עבודה שוטפים, בדיקת פוליסות, ביצוע שינויים ועזיבות.
תנאים:
משרה מלאה, ימים א'-ה'.
8-8.5 שעות ביום.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה.
שליטה בתוכנת אקסל.
מועמדים עם ניסיון מתחום הביטוח - ייתרון משמעותי!
חברת השמה וותיקה ומשפחתית מגייסת רכז/ת גיוס והשמה מנוסה לרמת גן!
במסגרת התפקיד:
עבודה על גיוסים, עבודה מול לקוחות מהמובילים במשק, סינון קורות חיים, ביצוע ראיונות, ליווי מועמדים לכל אורך התהליך, קשר שוטף מול לקוחות, טיפול בעובדי כ"א ועוד.
תנאים:
העבודה בשעות גמישות, ימים א'-ה'
אפשרות לחלקיות משרה- מעולה להורים!
שכר בסיס גבוה + בונוסים מתגמלים!
תנאים מצוינים! סביבת עבודה איכותית, משפחתית ונעימה!
דרישות וכישורים:
נסיון קודם בתחום - חובה!
כושר ביטוי מצוין, אסרטיביות וחוסן נפשי
יחסי אנוש ועבודת צוות!
לפירמת עו"ד מובילה בת"א דרוש/ה רכז/ת חשבונות - ליד קו רכבת!
במסגרת התפקיד:
ניהול חשבונות הלקוחות, בקרה וניהול תהליכי גבייה, התנהלות מול שותפים ומנהלים, הפקת דוחות חודשיים.
תנאים:
משרה מלאה עם גמישות בשעות!
נא לציין ציפיות שכר.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הפיננסי
שליטה מלאה בתוכנות Office כולל אקסל
ניסיון בעבודה עם מערכות כספיות ממוחשבות-יתרון
לחברת ביטוח במרכז (צמוד לרכבת) דרוש/ה מיישב/ת תביעות תאונות אישיות באגף בריאות
התפקיד כולל-
עבודה בצוות מקצועי של מישיבי תביעות המטפלים בתביעות בתחום הבריאות
בדיקת זכאות וביצוע תשלומים במערכת
התנהלות מול סוכנים, מבוטחים ועו"ד
טיפול מלא בתביעות
משרה מלאה בימים א-ה ללא שישי
8.5 שעות עבודה ביום - שעון גמיש, ניתן להתחיל בין 7:30-8:30
שכר 9,000-10,000 תלויניסיון + נסיעות
קליטה ישירה לארגון תנאים מעולים! (ארוחות, מגוון הטבות רווחה, ועוד)
דרישות-
ניסיון בעבודה תפעולית ושירותית בארגון גדול / חברה פיננסית - חובה
ניסיון מעולם הביטוח בתחום בריאות / חיים - יתרון משמעותי
ראש גדול, יסודיות , שירותיות
בעל/ת ניסיון בתחום האלמנטרי? שלח/י קו"ח !
התפקיד כולל-
מתן מענה שירותי ומקצועי בתחום האלמנטארי לסוכנויות גדולות ולסוכנים ומבוטחים בנושאים של גבייה, תביעות , שירות לקוחות לביטוחי רכב, דירה ועסקים.
עבודה בצוות קטן ומקצועי של כ-4 עובדים.
תנאים:
משרה מלאה א-ה 8.5 שעות עבודה (ניתן להתחיל בין 7:30 ל 8:30 ולסיים בהתאמה)
שכר 11,000-12,000 + נסיעות
קליטה ישירה לארגון תנאים מעולים! (ארוחות מסודרות, קרן השתלמות ועוד)
דרישות-
ניסיון מעולם הביטוח האלמנטארי (רכב, דירה) מחברת ביטוח/סוכנות ביטוח לפחות שנה - חובה
ניסיון בגבייה מהתחום האלמנטארי - יתרון משמעותי ביותר
ניסיון וידע בסיסי ב-Excel - חובה
ניסיון בעבודה מול קולקטיבים
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
כושר התנסחות בע"פ ובכתב ברמה גבוהה
לארגון פיננסי מוביל דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס!! עבודה היברידית!
תקנים: ת"א/ חולון/ אשקלון
התפקיד כולל: ביצוע פעולות שונות בתחום קופות הגמל, כגון: העברות, משיכות והפקדות, בקרה ומעקב ועוד.
ימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 ללא ימי שישי!! - עבודה היברידית- יומיים-שלושה עבודה מהבית!!
שכר- 7,500 ש"ח + תנאים מעולים!!! תן ביס חודשי גבוה + קרן השתלמות מהיום הראשון ועוד!
דרישות:
ניסיון תפעולי/ בק אופיס - חובה!
יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה - חובה.
דרוש/ה פקיד/ת רכש לחברה בקרית שדה התעופה
בשעות נוחות
תיאור התפקיד :
פתיחת מק"טים, סריקות, טיפול בהזמנות/דרישות רכש, מעקב ובקרה אחר ההזמנות השוטפות, עבודה מול ספקים, עבודה במערכות פורטלים של ספקים ולקוחות, חשבוניות,
ניהול מערך המדפסות בחברה ותמיכה תפעולית למחלקת הלוגיסטיקה.
תנאים:
משרת אם בימים א'-ה' בין השעות 08:00-15:00
+ שעות נוספות
יש לציין ציפיות שכר
בקריית שדה התעופה
דרישות התפקיד :
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
ניסיון במערכת פריוריטי – חובה
ידע קודם בתחום הרכש – יתרון משמעותי!
ידע במערכות האופיס – אקסל,פאוור פוינט, וורד
נכונות לעבודה בקרית שדה התעופה
פקיד/ת מודיעין לתחנה מרכזית ארזים בירושלים- משרה חלקית
התפקיד כולל:
ישיבה בעמדת המודיעין ומתן מענה והנחיית נוסעים
תנאים:
א-ה 08:00-16:00
זמינות ל-4-3 משמרות לפחות בשבוע
קליטה ישירה לחברה!
נא לציין ציפיות שכר
דרישות:
זמינות מיידית
ידע בסיסי במחשב