הקוד האתי
לין-ביכלר מתחייבת לעמוד ברמת איכות שירות גבוהה הן לעובדיה והן ללקוחותיה.
מחויבות החברה וצוות העובדים לנהוג ולהתייחס בכבוד, ביושר, באנושיות, בהוגנות ובסובלנות לכל אדם באשר הוא.
לין-ביכלר מתחייבת לעשות כל שביכולתה לסייע לכל מי שפונה לחברה. מחויבות החברה ללקוחותיה לנהוג באחריות, בשקיפות, בשותפות, במקצועיות ובמצוינות לאורך כל מערכת העבודה המשותפת.
לספק שירות איכותי, נאמן ויעיל לציבור הלקוחות ופיתוח מתמיד של יחסי אמון עימם תוך הקפדה על שקיפות מלאה.
מחויבות ההנהלה לצוות עובדי החברה:
הנהלת החברה מחויבת להשקיע ברמה מקצועית של צוות עובדיה על בסיס קבוע.
הנהלת החברה מחויבת להקפיד לשנן ולשים דגש על טיפוח צוות עם מודעות שירותית גבוהה.
הנהלת החברה מחויבת לשנן ולשים דגש על טיפוח, היענות מהירה ורגישות לצורכי הלקוחות, העובדים והמעסיקים כאחד.
הצבת ערכים אלה, הטמעתם וביצועם, מהווים את ליבת ומהות הקוד האתי של החברה.