קורות חיים לדוגמה

דוגמה של קורות חיים מנהל רכש

ישראלה ישראלי

051-2345678 | מגורים: אשדוד | israelit@gmail.com | שנת לידה: 1980

הוצאת הזמנות רכש בהיקף מיליוני שקלים.
ניסיון עשיר בניהול שרשרת אספקה, ספקים והתקשרויות.
ניהול ותכנון מלאי ושימוש שוטף במערכת Priority, ניהול מערך היבוא והיצוא, עבודה מול עמילי מכס.
יכולות ביצועיות גבוהות, ראיה עסקית- תהליכית רחבה, משימתית וממוקדת.

השכלה: תואר ראשון B.Scבהנדסת תעשייה וניהול, התמחות בשרשרת אספקה, המכללה למנהל (2012-2008).

ניסיון תעסוקתי:
2010- 2018: חברת סויל- מנהלת רכש ולוגיסטיקה
ניהול פרויקטים: בניית מערך הרכש והלוגיסטיקה בחברה , פרויקטים חוצי ארגון מרמת עץ המוצר ועד התקנה אצל לקוח קצה. שיפור תהליכים והובלת שינויים ארגוניים.
ניהול מערך הרכש של החברה: רכיבים, אביזרים, חומרים, חלפים וחלקי ציוד, לצד שירותים שונים מקבלני משנה.
התנהלות מול ספקים: הוצאת דרישות רכש, הערכת חלופות וניהול מו"מ, הוצאת הזמנות רכש ומעקב עד אספקה.
ניהול הסכמי ספקים, תשלומים לספקים ,תנאי תשלום והוצאה לפועל של הסכמים שנתיים, טיוב התקשרויות וחוזים.
ניהול כלל הדוקומנטציה המקצועית: מתן הצעות מחיר,בדיקת הזמנות לקוח, הוצאת דוחות ותעודות משלוח.
ניהול ותכנון מלאי-פלנרית: בהתאם לתחזיות ומדיניות הצטיידות, אחריות לזמינות המלאי לאספקה מיידית.
ניהול צוות ובקרת ביצוע שוטפת, ניהול משימות, תיעדוף וניתוב ע"פ אילוצים, תוך מתן הכוונה מקצועית לצוות המונה 8 עובדים.
ניהול ייצוא וייבוא, שינוע והובלה, לרבות התנהלות מול המכס, חברות שילוח והובלה, מתן פתרונות בזמן אמת.
אוטוריטה מקצועית מול כלל מחלקות וממשקי החברה, לטובת קידום משימות ופרויקטים.
שימוש תדיר במערכת Priority לטובת עדכון הזמנות, הזנת נתונים והפקת דוחות.

2003- 2009: חברת הגד- מנהלת מחסן
ניהול מלאי של 20 מחסני החברה- ניהול מחסן וסחורה בהיקף של למעלה מעשרים מיליון ₪.
קליטה, קטלוג וסידור סחורה, בקרת חוסרים, עיתוד ותיעוד, ספירות תקופתיות, ספירות מלאי.
ניהול צוות מחסנאים- אחריות על קליטתם, הכשרתם המקצועית, סידור עבודה ובקרה על עבודתם של כ 40 עובדים.
אחריות על שינוע ואספקת מוצר מוגמר ללקוח בהתאם ללו"ז שנקבע, וידוא תקינות הזמנה ותשלום.
ניפוק ציוד לטכנאים ומנהלי פרויקטים בהתאם להזמנות ודרישות החברה.

2000- 2003: חברת הגד- פקידה במחסן לוגיסטי
אחראיות על קבלת סחורה, קליטתה במחסן החברה ובמערכת הממוחשבת.
ביצוע הזמנות רכש מספקים בארץ ובחו"ל.

כלים ויישומים:
סביבת עבודה: תוכנות ויישומי Office ואינטרנט
תוכנות ניהוליות: Priority, MS-Projects

שירות צבאי: פקל"שית במשרד הביטחון (2000-1998).

שפות: עברית -שפת אם, אנגלית- רמה טובה מאוד.

המלצות יינתנו ע"פ דרישה.

 

משרות פתוחות בתחום
לכל המשרות בתחום
משרה חלקית,משרת אם
אזור תל אביב,גוש דן,השרון
מס׳ משרה: 52128
לחברה תעשייתית בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש משרה חלקית  התפקיד כולל: הוצאה, טיפול ומעקב אחר הזמנות רכש מספקים, קיצור מועדי אספקה והוזלת עלויות. איתור ספקים בארץ, ניהול מו"מ תוך חתירה להורדת עלויות ועמידה ביעדי תקציב. התפקיד דורש יכולת ארגונית, התמודדות עם ריבוי משימות, הבנה והתאמת תהליכי הרכש לצורכי הארגון. תנאים: העבודה בימים א’-ה’ בין השעות 7:30-15:00 שכר 10,000-11,000+ נסיעות קליטה ישירה לארגון  דרישות: ניסיון ברכש תעשייתי  - חובה ידע ב- SAP - חובה הבנה מסחרית ניסיון בתחום הטכני – יתרון
בני 40 +,משרה מלאה
גוש דן
מס׳ משרה: 52367
לחברה מובילה בתחום המחזור וסביבה ירוקה דרוש/ה מנה/לת רכש מנוס/ה לתפקיד מאתגר ומוביל בת"א! התפקיד כולל: ניהול מו"מ והובלת תהליכים מול ספקים, נותני שירותים ומיקור חוץ. ביצוע הזמנות רכש לכלל תחומי החברה עולל מעקב הזמנות וסגירתן. ביצוע בקרה ואישור חשבוניות ספקים איתור ספקים וקבלני משנה, יבוא בינלאומי של מוצרים, כלים וחלפים. הקמת ספק, פילוח/ניתוח דוחות רכש אחריות מלאה על תהליכי הרכש בארגון A-Z תנאים: משרה מלאה ימים א-ה 8.00-17.00   דרישות : ניסיון וידע בפריוריטי - חובה ניסיון ברכש והתקשרויות – חובה   ניסיון ויכולת בניהול מו״מ - חובה ידע באקסל - חובה
משרה מלאה
גוש דן,השפלה
מס׳ משרה: 50688
ליבואנית מובילה באיזור תעשייה שוהם דרוש/ה נציג/ת שירות בכיר/ה בשכר גבוה!  התפקיד כולל-  מתן מענה מקצועי לנציגי המוקד, ביצוע האזנות קווים, שירות ועבודה מול ממשקים שונים בארגון ומחוצה לו.  תנאים-  ימים א'-ה' שעות 8:00-16:30 נכונות לשעות נוספות בתקופות עומס  נא לציין צ"ש דרישות: ניסיון מוכח בעולם הלוגיסטיקה ושירות - חובה ראש גדול ותודעת שירות גבוהה, יכולת לעבוד תחת לחץ וריבוי משימות  שליטה ביישומי  office שליטה במערכת פריוריטי – חובה! יכולת עבודה עצמית וצוותית  דיוק ויסודיות